پزشکیان گفت: بر‌اساس منافع ملی با شرق و غرب تعامل خواهیم کرد.

مسعود پزشکیان روز پنج شنبه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: همزمان با دیدار‌های من و وزیر امور خارجه با مقامات کشور‌های منطقه و جهان در نیویورک، مذاکرات وزیر اقتصاد با کشور‌های آسیایی نیز در ازبکستان جریان دارد.

وی افزود: در روز‌های آینده معاون اول نیز عازم پاکستان و ارمنستان خواهند بود، امیدواریم این سفر‌ها در زندگی مردم گشایش ایجاد کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت چهاردهم از غرب تا شرق، از نیویورک تا سمرقند به دنبال دیپلماسی سیاسی و اقتصادی با جهان است، ما چنانکه وعده داده بودیم بر اساس منافع ملی با شرق و غرب تعامل خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا از سال 1392 تاکنون مشکل صلح آمیز هسته ای از طریق گفت وگو حل نشده است. سوال اینجاست که پس چرا از سال 1394 تاکنون مشکل توافق هسته ای و برجام از طریق گفت وگو حل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
آقای رییس جمهور شما که گفتید ما با آمریکا برادریم آخر این چه برادری شما برای ما تعریف کردبد هنوز کلام شما منعقد نشده تحریمهای جدیدی برای برادرش ایجاد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
آفرین بر اين طرز تفکر بدون ارتباط و تعامل با دنیا نتیجه آن می‌شود فقر و بدبختی و عقب افتادگی که بر سر مردم ایران در آورده شده است‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
آقای پزشکیان تو رو بخدا به داد اقتصاد کشور برسین ..گرانیها مردم رو بیچاره کرده به امام رضا دیگه نمیتونیم این همه گرانی رو تحمل کنیم .مگه حقوق چقدر میدین که این همه گرانی در کشور ..راه انداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا هم آن را کنار بگذارد اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، کاخ سفید نیز آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، غرب هم آن را کنار بگذارد اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، غرب نیز آن را کنار بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اقدام تازه آمریکا علیه ایران | تحریم ۱۲نهاد و کشتی در ارتباط با انتقال نفت و گاز ایران + جزئیات
وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بیش از ۱۲ شرکت و کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا تحریم کرده است.
آخرین اخبار