بسیاری از مردم انقلابی دنیا تمایل دارند با افکار امام خمینی (ره) آشنا شوند

رئیس ستاد مرکزی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بسیاری از مردم انقلابی دنیا تمایل دارند با افکار امام خمینی آشنا شوند.

حجت الاسلام عرب انصاری رئیس ستاد مرکزی مراسم ارتحال امام خمینی گفت: اگر برنامه‌های مربوط به این ایام را بخواهیم دسته بندی کنیم در دو بخش دسته بندی خواهند شد. افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) دنبال کننده دارد و بسیاری از مردم انقلابی دنیا تمایل دارند با افکار امام خمینی آشنا شوند و در همین راستا مسئولان موظف شدند تا برنامه‌های تبیینی را در کشور‌های مختلف برگزار کنند، لذا مهمترین دغدغه ما شناخت نظر امام خواهد بود. 

وی ادامه داد: برای مثال در ارتباط با فلسطین و مردم بی دفاع فلسطین نظر امام خمینی (ره) ماندگار شد، اوج برنامه‌ها چهاردهم خرداد با سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) خواهد بود. همزمان در بقاع متبرکه در مشهر، قم، شیراز و... برنامه‌هایی خواهیم داشت. درباره شهدای پانزدهم خرداد در مراکز مختلف استان‌ها برنامه‌های مختلف داریم. همچنین با توجه به حادثه تلخ اخیر بزرگداشت این شهدا نیز برگزار خواهد شد. همچنین اعزام سخنران خواهیم داشت و میزگرد‌هایی خواهیم داشت که به بررسی نظرات امام خواهند پرداخت. 

عرب انصاری افزود: برنامه‌هایی در حسینیه جماران در تهران خواهیم داشت و همینطور در خمین زادگاه و در منزل حضرت امام در قم و همچنین در نجف نیز مراسمی خواهیم داشت و همچنین در نوفل لوشاتو، اعزام مبلغ را در دستور کار داریم و الان تمام سخنران‌های اعزامی مشخص شده‌اند. همچنین یکی از برنامه‌های محوری حضور در گلزار شهداست که آقای وزیر کشور سخنرانی خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
روح منی خمینی. بت شکنی خمینی روحت شاد
آخرین اخبار