علی باقری: مقاومت امروز یک عنصر ثبات‌ساز در منطقه است

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: مقاومت یک جریان ثبات‌ساز و یک واقعیت در منطقه است.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه امروز (شنبه) ۱۲ خرداد در اجلاس بین‌المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما طی سخنانی گفت: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین و نقطه عطفی در مسیر زیست رژیم نامشروع صهیونیستی بود. امروز این رژیم با همه تلاش‌هایی که حامیانش انجام دادند نتوانسته سازوکار بین‌المللی حامی خود را ترتیب دهد.

باقری به تظاهرات برگزار شده علیه این رژیم در سراسر جهان اشاره کرد و افزود: امروز این رژیم منفورترین موجودیت نزد مردم کره زمین است. این رژیم بعد از طوفان الاقصی در مقابل دو بن بست قرار گرفت.

وی گفت: این رژیم در بیش از هفت ماه گذشته علیرغم همه حمایت‌هایی که از آن به عمل آمد نتوانست ابتکار عمل را به دست بگیرد. بعد از طوفان الاقصی جریان مقاومت به هم پیوسته شد. بازدارندگی خیالی این رژیم در عملیات وعده صادق فروپاشید.

سرپرست وزارت خارجه گفت: نسل کشی رژیم در غزه یک جنایت غیرقابل اغماض است. این رژیم و حامیانش باید بدانند در این شرایط راهی جز پذیرش واقعیت مقاومت ندارند. باید پیام مقاومت را درک کنند. امروز مقاومت در غزه محکم‌تر و قویتر از قبل است. ایران همچنان از جریان مقاومت به عنوان جریان مشروع در منطقه حمایت می‌کند.

وی افزود: امروز هم افزایی هوشمندانه‌ای بین بخش‌های مقاومت را در منطقه شاهدیم. مقاومت یک جریان ثبات بخش و یک واقعیت در منطقه است. مقاومت امروز یک عنصر ثبات ساز در منطقه است. آینده از آن مقاومت است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه وزیر دفاع و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... بوده است.
آخرین اخبار