استاندار یزد، از سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن و پروژه ۱۶۰ واحدی آپارتمانی اقدام ملی شهر تفت بازدید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیر عامل شرکت آبفای استان و جمعی از مسئولین از روند ساخت سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن و پروژه ۱۶۰ واحدی آپارتمانی اقدام ملی شهر تفت بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات ساخت و آماده سازی طرح‌های ملی مسکن شهر تفت پرداخت. 
 
وی وضمن قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار طرح‌های ملی مسکن در شهرستان تفت، بر تسریع در اجرای عملیات عمرانی و تامین زیرساخت‌های سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن و همچنین اتمام عملیات ساخت پروژه ۱۶۰ واحدی و واگذاری به متقاضیان تاکید نمود. 
 
نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد نیز در این بازدید، گزارشی از روند اجرای پروژه‌های مسکن در شهر تفت ارائه و بر تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در اتمام پروژه‌ها تاکید نمود.

جلال علمدار مدیر عامل آبفای استان یزد نیز گفت: عملیات‌های زیرساخت آب و فاضلاب سایت ۱۶۰ واحدی تفت انجام شده و اتمام یافته است و انشعاب‌های مربوطه نیز نصب شده است.

وی افزود: اجرای شبکه توزیع آب سایت ۴۳ هکتاری نیز در حال انجام است که تاکنون شش کیلومتر از ۱۱ کیلومتر شبکه آب اجرا شده است و مطالعات طرح فاضلاب نیز در دست اقدام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.