گسترش تفکر مقاومت در نامه رهبری به دانشجویان آمریکایی

امام جمعه یاسوج گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی سرمشقی برای رهبران و سردمداران حکومت‌های مدعی حقوق بشر است.

 امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان معترض به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونستی گفت: این حرکت درس عبرت و سرمشقی برای رهبران و سردمداران حکومت‌های مدعی حقوق بشر است که در برابر قتل عام وحشیانه رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل سکوت کرده اند.


آیت الله حسینی سکوت حکومت‌ها عرب منطقه در برابر جنایت‌های وحشیانه ارتش کودک کش اسرائیل در غزه را خفت بار و شرم آور خواند و افزود: شمایی که در برابر کشتار ۴۰ هزارهم تباران خود چراغ سبز به اسرائیل نشان داده اید باید از مبارزات دانشجویان غیر عرب در سراسر جهان عبرت بگیرید و به خود بیایید.


نماینده ولی فقیه در استان همچنین به نقش راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شکست سیاست‌های سکولای غرب و تلاش سیاستمداران غرب گرا برای به انزوا بردن دین در عرصه سیاسی و اجتماعی ایران اشاره کرد و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان نماد حکومت دینی که برآمده از اندیشه‌های امام خمینی (ره) است با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موفق عمل کرده و این موفقیت به وضوح بر همگان عیان کرده است.


آیت الله حسینی گفت: ملت ایران عزت، اقتدار، پیشرفت و اقتدارش را مدیون مجاهدت‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است و زیر پرچم حکومت دینی و نظامی، ارزشی مقتدرانه و راهبردی در منطقه و جهان ایفا می کند.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: درایت و هدایت‌های هوشمندانه رهبری فرزانه خلاء بزرگ ناشی از ضایعه سنگین عروج امام را نه تنها پر کرد بلکه ملت را از حوادث گوناگون با سربلندی عبور داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.