عادل:

خدا در زندگی شهید آیت‌الله رئیسی حاکم بود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خدا در زندگی شهید آیت‌الله رئیسی حاکم بود که به همه قدرت‌های غیرخدایی پشت پا می‌زد. وقتی خدا باشد، دیگر کدخدا معنی نمی‌دهد.

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانش شامگاه پنجشنبه با حضور سخنگوی دولت و معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه (ع) شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم ضمن تکریم یاد شهدای خدمت گفت: خداوند با شهادت، عزت شهدای خدمت را دوچندان کرد و مزد خدمتگزاری آنها را اینچنین داد.

او در ادامه برخی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی را برشمرد و افزود: در رأس ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی، خادم الرضا (ع) بودن است.

عادل با بیان اینکه ایمان به خدا در حکمرانی دینی و در آموزه‌هایی که دین برای ما قرار داده است و روز و شب بر زبان جاری می‌کنیم، حرف نخست را می‌زند، افزود: خدا در زندگی شهید آیت‌الله رئیسی حاکم بود که به همه قدرت‌های غیرخدایی پشت پا می‌زد. وقتی خدا باشد، دیگر کدخدا معنی نمی‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: افراد بسیاری شعار مردمی بودن می‌دهند، اما اینکه در عمل به شعار التزام داشته باشیم، مهم است و ما این التزام را در شهید آیت‌الله رئیسی مشاهده کردیم.

عادل با بیان اینکه شهید جمهور در سایر مسئولیت‌ها هم ساده و بی تکلف در بین مردم حضور پیدا می‌کرد و مردم خیلی ساده می‌توانستند با ایشان ارتباط بگیرند، گفت: کسی در پیشگاه خداوند جایگاه بهتری دارد که خیرش به مردم برسد.

وی اظهار کرد: اگر خداوند اینگونه شهید آیت‌الله رئیسی را عزیز کرد و برای ایشان تشییع چند میلیونی برگزار شد، به دلیل محبتی است که خداوند از اهل ایمان در دل مردم قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یادآور شد: با وجود همه تخریب‌ها و مشکلات، مردم می‌دیدند که چطور ایشان کار و تلاش می‌کرد. اخلاص ایشان را می‌دیدند.

عادل با بیان اینکه سایر همراهان شهید آیت‌الله رئیسی هم اسطوره‌های ایمان و اخلاص و خدمتگزاری این مرز و بوم بودند، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این ضایعه جبران‌پذیر نیست و نمی‌توان جایگزینی برای آنها پیدا کرد.

او گفت: امروز تکلیفی بر عهده ماست که امانتی که در اختیار ما قرار گرفته است، چگونه ادامه پیدا کند. در روز‌های پیش‌رو این تکلیف را یادمان نرود و تحت تاثیر القائاتی قرار نگیریم و برنگردیم به شرایطی که جایگاه و خدمات این بزرگواران را فراموش کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با یادآوری اینکه زمانی حتی آب خوردن ما هم به تحریم‌ها گره خورده بود و هر کاری به اجازه غربی‌ها بستگی داشت، افزود: باید بدانیم ادامه مسیر به تصمیمی که ما در آینده نزدیک در انتخابات می‌گیریم، بستگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
داوطلبی مثل اقای رییسی باشه من بهش رای میدم

با اینکه همیشه تو انتخابات شرکت کردم
این بار نسبی عمل نمیکنم

فقط مثل اقای رییسی پاک دست باشه سوابق پاکدستی ش روشن ومستدل باشه