آیین گشایش نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی با عنوان آیینه هنر با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد برگزار شد.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این نمایشگاه ۱۳۰ تابلوی هنری از ۳۵ هنرمند به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد آثار به شیوه سیاه‌قلم، پاستل گچی، رنگ و روغن، نگارگری، قلم فلزی، خراش فلز، اکریلیک، مداد رنگی، نقاشی‌خط، دکوراتیو برجسته و آبرنگ تهیه شده است، افزود: موضوع آثار آزاد است، اما بخش بسیاری از تابلو‌های نمایش درآمده تصاویری از طبیعت و پرتره را به خود اختصاص داده‌اند.


بیشتر بخوانید


فرجی برگزاری نمایشگاه‌های هنری را فرصتی برای معرفی آثار و توانمندی‌های هنرمندان جوان و تازه‌کار، شکل‌گیری گفتگو‌های هنری و تبادل تجربه و حمایت از تولید اثر بیان و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون، چهار نمایشگاه هنری با موضوعات مختلف در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد برگزار شده است و نگارخانه‌های شهرستانی و خصوصی نیز در این مدت با برپایی نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، بخشی از آثار هنرمندان استان را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی آیینه هنر تا روز یکشنبه ۱۳ خرداد از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار