منابع صهیونیستی فاش کردند که واجدین شرایط خدمت سربازی در رژیم صهیونیستی، با ادعای جنون و دیوانگی از خدمت فرار می‌کنند.

بر اساس آنچه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت فاش کرد تعدادی از سربازان این رژیم با ادعای اینکه از بیماری‌های روانی و روحی رنج می‌برند از خدمت سربازی فرار می‌کنند.

براساس گزارش سما الاخباریه، این روزنامه نوشته که تعدادی از سربازان برای فرار از خدمت سربازی به بهانه بیماری‌های روحی و روانی با کمک روانپزشکان و وکلا برای تسهیل امور خود در ازای دریافت پول، دست به کلاهبرداری می‌زنند. تحقیقات انجام شده توسط این روزنامه تأیید کرد که گروهی از جوانان ۱۸ ساله سالم وجود دارند که در گزارش‌های تهیه شده توسط روانپزشکان درباره وضعیت روحی، دارای مشکل روحی و جنون معرفی شدند.

یک مقام ارشد در کمیسیون مبارزه با فساد رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۱۰ درصد از کسانی که از معافیت بهره مند می‌شوند، به دلایل پزشکی و روانی از این خدمات معاف هستند. آیا ۱۰ درصد از مردم این گونه هستند؟! مشکل ما در به دست آوردن شواهد است، زیرا ما هیچ مدرکی بر خلاف نظر ظاهرا واقعی یک روانپزشک نداریم. 

فرمانده یکی از تشکل‌های نظامی ارتش اشغالگر با اشاره به پزشکان و وکلایی که رشوه می‌گیرند، گفت: تا زمانی که مجوز آن‌ها را از کمیته‌های اخلاق حرفه‌ای پس نگیرم، به شدت با آنها می‌جنگم.

از سویی دیگر پایگاه خبری زیمان رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، آمار نظامیان فراری که حاضر به جنگ در نوار غزه نیستند رکورد زده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
هیچ حکومتی حق نداره کسی رو بزور ببره جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
فرار نکنید نتانیاهورا ومستشارهای آمریکایی وانگلیسی را دستگیر کنید وتحویل دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
صَهیــــــــــون 75 ساله که دارالمجانین در سرزمینهای اشغالی راه انداخته! این جاوِنران با این همه جنایت و تجاوز و ویرانگری و غارت و غصب و.. فقط با خوردن قرصهای قوی روانی می توانند اندکی شبها بتمرگند ! حالا این سربازها با این اوصاف چه شامورتی بازی در میاورند تا از جنگ فرار کنند خدا داند!
آخرین اخبار