نماینده حوزه مهریز به عنوان اولین داوطلب واجد شرایط در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمدرضا صباغیان نماینده حوزه مهریز به عنوان اولین داوطلب وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و برای انتخابات ثبت‌نام کرد.

 ساختار سیاسی و اداری کشور باید اصلاح شود

صباغیان پس از ثبت‌نام در انتخابات و در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که یکی از قوای اجرایی کشور است. علی رغم موفقیت‌ها و دستاورد‌های خوبی که در برخی حوزه‌ها داشتیم، اما متاسفانه برخی از دولت‌ها نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند.

وی افزود: ما شاهدیم که دولت‌ها شعار می‌دهند، اما مشکلات مردم حل نمی‌شود. من ریشه این مشکلات را در ساختار اداری و سیاسی کشور می‌بینم و تا اصلاح نشود همه در همین ریل حرکت می‌کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری

صباغیان گفت: ما مجموعه‌های متفاوت قانون‌گذاری داریم، دولت داریم، بنیاد‌ها و ستاد‌های اجرایی داریم، حتی دستگاه‌های نظارتی ما هم متفاوت است. باید یک نفر چاقوی جراحی را بردارد و این را اصلاح کند. متاسفانه هر کس این حرف را بزند فکر می‌کنند با نظام مشکل دارد، اما این اتفاقا باعث استحکام نظام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی من اگر خدا صلاح بداند و مردم رای دهند اصلاح نظام کشور است که یک نمونه‌اش اصلاح دستگاه‌های خدمات‌رسان است. هر یک از اینها به شکل جزیره‌ای کار می‌کنند که همه باید زیر نظر شهردار باشد و شهردار را هم مردم باید انتخاب کنند. فرمانداران و استانداران باید نمایندگان سیاسی دولت باشند. باید ساختار سیاسی و اداری کشور اصلاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار