کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پیامی در قالب یک رشته توئیت، نوشت: ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده‌ای روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم.

وی تاکید کرد: نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردمند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رای و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس جمهور همه شما باشم نه یک جناح خاص.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم، نوشت: در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

آمده‌ام رئیس جمهور همه شما باشم نه یک جناح خاص/ ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
قبلابهش رای دادم زیادبهش رای ندادن اون موقع رقیبش احمدی نژادبود.الان رقیبش احمدی نژادنیست.احمدی نژادگفته سرصندوق رای نمیاددوربین هاتشنه دیدنش هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
زنده باد دکتر محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: آمده‌ام ، تا با کنار گذاشتن هر "ملاحظه‌ای،" با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران " هشدار " می‌دهم..

* چرا فقط " هشدار " ...؟؟؟!!؟؟!؟

* رئیس جمهوری کارنامه ای با صداقت و محکم ، اراده قوی و اقتدار بالای اجرایی و عدالت محور ، در صراط مستقیم الهی نیاز دارد.

والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
آقای رضایی من هنوز صحبت های دور شما در مورد اقتصاد و همینطور این حرف که اگه کشور ما قراره صدمه ببینه پاشنه آشیل کشور عزیزمون اقتصاد رو به یاد دارم وهمچنین به یاد دارم که هر بار که مشاوره یا اخطار دادید کسی توجه نکرد ....ولی متاسفانه چون شما از بقبه پول تبلیغ نمیگیرین که بعدا تو دولت واسشون جبران کنی...حتی مردم هم به حرف شما گوش نمیدن......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام بر شما
بیست سال... حرف و سخن و ... هشداردادن .. !!
بیست سال...!؟ پس فعل و عمل شما کوووو...؟؟؟!!؟؟؟؟!؟؟
ما همه ، به تجربه می دانیم کارنامه عملیاتی اشخاص ، چقدر مهم و تعیین کننده است.
با تشکر