مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تهیه مستند جاذبه‌های گردشگری استان توسط گروه مستند ایرانگرد خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: گروه تهیه مستند ایرانگرد که از چند روز پیش در اردبیل حضور پیدا کرده‌اند بخشی از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان را در قالب این مستند به تصویر می‌کشند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه پیش از این قسمت‌هایی از مستند ایرانگرد در شهرستان مشگین‌شهر و زندگی عشایری تولید شده بود، افزود: در این بخش از حضور گروه ایرانگرد، مستند برخی از جاذبه‌های طبیعی و غذا‌های سنتی استان در شهرستان‌های گرمی، انگوت، کوثر، خلخال و اردبیل تهیه می‌شود.
به گفته او، مستند ایرانگرد یکی از مستند‌های مطرح در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های کشور است که اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در راستای اقدامات خود برای معرفی قابلیت‌های استان از این گروه برای تولید مستند در استان دعوت کرده است.
محمدی ادیب با اشاره به اهمیت تولید محتوا در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در قالب‌های مختلف، ادامه داد: در پروژه دیگری نیز جاذبه‌های چهار فصل استان در قالب مستند‌های کوتاه و ویدیو‌های یک دقیقه‌ای در حال تولید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.