مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مراسم اختتامیه هفتمین برنامه شتاب اردبیل گفت: با توجه به تنوع جاذبه‌ها ضروری است از ابزار‌های نوین جهت معرفی بهره گرفت و مقدمات این مهم در اداره کل میراث فرهنگی برنامه ریزی شده است.

او افزود: از جمله اینکه طرح‌های مرتبط در این خصوص مورد حمایت بوده و از ایده‌های خلاقانه استقبال می‌شود و زمینه اجرا و عملیاتی شدن را تسهیل می‌کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه مشارکت در رویداد‌های شتاب نیز به همین منظور است، تاکید کرد: در زمینه طراحی، بسته بندی صنایع دستی، پروژه‌های گردشگری و نظارت و فرهنگسازی بر تاسیسات گردشگری استان آماده حمایت از ایده‌های نوین هستیم.

فلاحی افزود: همچنین انتظار می‌رود فعالان حوزه‌های استارت آپی و جوانان خلاق در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و برندسازی در زمینه گردشگری مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.