مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت:۱۲ هزار متر مربع زمین برای ساخت پارک برای بانوان همدان در یکی از مناطق کم برخوردار این شهر اختصاص یافت.

علی طهماسبیان  گفت: این فضای فرهنگی-تفریحی در در مجاورت کوی علی‌آباد جزو مناطق کم برخوردار شهر همدان ایجاد خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه گسترش فضای سبز نیاز شهروندان منطقه چهار همدان است، گفت: برخورداری از فضایی امن و با نشاط برای گذراندن اوقات فراغت بانوان جزو اهداف مدیریت شهری به شمار می‌رود و براین اساس با همکاری حوزه علمیه خواهران فدک اقدام به ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی، آموزشی بانوان در مجاورت کوی علی آباد خواهیم کرد.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت: با اشاره به اینکه بازدید از محل و پیش‌نویس تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران فدک منعقد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا زمینی به وسعت ۱۲هزار متر مربع از فضای محصور در اختیار حوزه علمیه برای ایجاد پارک بانوان تحویل شهرداری منطقه چهار شد.

طهماسبیان گفت: این مکان تبدیل به فضایی مناسب برای برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی خانواده، مهارت زندگی، حرفه آموزی و نیز برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی می‌شود.

او گفت: ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان در راستای افزایش نشاط و امیدآفرینی حائز اهمیت است و احداث این مجتمع بسیاری از کمبود‌های فرهنگی را حل می‌کند.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت: با اشاره به اینکه این فضا دومین پارک اختصاصی بانوان در شهر همدان خواهد بود،گفت: اولین پارک اختصاصی بانوان در محلات کم برخوردار شهر همدان به زودی آماده سازی و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.