پرونده‌ هفت واحد تولیدی که مشکلات آنان در استان قابل حل نبود، در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور بررسی و پیگیری می شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، گفت: اولین جلسه ستاد ملی تسهیلات و رفع موانع تولید کشور در سنندج، روزهای ۲۳ و ۲٤ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

نوری گفت: امسال اعضای ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور در راستای برطرف کردن مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی کردستان، به صورت فصلی در سنندج جلساتی برگزار خواهند کرد.

وی بر ضرورت توجه و ورود جدی دستگاه‌های اجرایی به حوزه اقتصادی استان تاکید و خاطر نشان کرد: حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان در جلسات ضروری است در غیر این صورت عدم حضور آنان گزارش خواهد شد.

نوری هدف اصلی این کارگروه را بررسی پرونده واحد‌های تولیدی راکد استان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: تولید زیرساخت اشتغال در همه بخش‌ها است بنابراین حمایت و احیای واحد‌های تولیدی راکد ضروریست.

معاون اقتصادی استاندار خاطر نشان کرد: تسهیلاتی که به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود بیت‌المال است و باید حتما برای رفع مشکلات این واحدها و ایجاد اشتغال هزینه شود.

نوری بر مساعدت لازم با واحد‌های تولیدی در بحث پرداخت مالیات تاکید کرد و گفت: ورود پرونده‌ واحدهای تولیدی به کارگروه باید با ملاحضات‌ بیشتری انجام شود تا شاهد رفع مشکلات تولیدکنندگان واقعی باشیم.

تاکنون ۲۱۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان کردستان برگزار شده که طی این جلسات یک‌هزار و ۸۹۳ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و از مجموع سه هزار و ۳۶۴ مصوبات این کارگروه، ۲ هزار و ۳۰۳ مصوبه انجام شده است.

برچسب ها: تولید ، صنعت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.