اختصاص ۵۲۰۰ ردیف استخدامی به آموزش و پرورش کرمان در دولت رئیس جمهور شهید

رضایی از اختصاص ۵ هزار و ۲۰۰ ردیف استخدامی به آموزش و پرورش‌کرمان در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد.

رضا رضایی در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در زرند با بیان اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشتند، گفت: آموزش و پرورش در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اولویت اول کشور تبدیل شد.

وی از استخدام بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان کرمان در ۲ سال اخیر خبر داد و ادامه داد: این آمار بیش از ۱۰ درصد معلمان شاغل آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: با توجه به تحول در نحوه پذیرش و ارزیابی از قبول شدگان معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران جذب شده اند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور حضور ویژه‌ای در بین دانش آموزان و معلمان داشتند، ادامه داد: مسأله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه‌های اصلی ایشان بود و با پیگیری وی، طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

رضایی با بیان اینکه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد، گفت: عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش روی میز رئیس جمهور شهید بود.

 وی با بیان اینکه علی رغم موانع اقتصادی رتبه بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد، گفت: طرح رتبه بندی در استان کرمان، شامل بیش از ۳۹ هزار فرهنگی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: با هدف تحقق جهاد تبیین باید دستاورد‌ها و اقدامات بی نظیر دولت سیزدهم به مردم اطلاع رسانی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار