مروری بر اقدمات رئیس جمهور شهید در عرصه ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید به ورزش بسیار ویژه بود و این مهم باعث تغییر نگاه‌ها به استان در تمامی حوزه‌ها شد.

عباس شیبک با بیان اینکه سید محرومان شهید آیت الله رئیسی به معنای واقعی رئیس دولت محرومان بود، بیان کرد: یکی از اقدامات بزرگی که در حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم انجام شد موضوع طرح‌های نیمه تمام است که رئیس جمهور شهید تاکید بر اتمام آنها داشت.

وی با بیان اینکه عدالت محوری و رفع مشکلات حوزه ورزشی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است، ادامه داد: از ۱۲۰ طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان طبق تعهدی که داریم باید ۴۸ طرح را تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسانیم که در فاز اول، این طرح‌ها از شمال تا جنوب استان را در بر می‌گیرند.

با توجه به نقش ویژه ورزش در سلامت و نشاط اجتماعی افراد و جامعه، رویکرد دولت سیزدهم بر عدالت محوری و و عدالت ورزشی در نقاط مختلف استمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تنوع در ایجاد زیرساخت، توجه به همه رشته‌های ورزشی، رعایت عدالت میان تمام استان‌های کشور بویژه روستاها، توجه به نیاز اهالی ورزش و حمایت از ورزش همگانی موجب شده بود در زمان رئیس جمهوری شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ورزشکاران دغدغه‌ای به مراتب کمتر از دولت‌های قبل را تجربه کنند.

وی گفت: با توجه به نقش ویژه ورزش در سلامت و نشاط اجتماعی افراد و جامعه، رویکرد دولت سیزدهم بر عدالت محوری و و عدالت ورزشی در نقاط مختلف است.

شیبک ادامه داد: بودجه‌های ورزشی بسیار خوبی به سیستان و بلوچستان و هیات‌های ورزشی این استان در دولت سیزدهم تعلق گرفت که جهش بسیار خوبی به دنبال داشت؛ پیشرفت و رشد قهرمانان ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها، رقابت در سطوح ملی و بین‌المللی باعث شد که ورزشکاران نام این استان پهناور را در کشور بدرخشانند که این به نگاه ویژه دولت سیزدهم برمی‌گردد.

وی تاکید کرد: سال گذشته ۵۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید، که در سالجاری نیز حدود ۵۰ زمین دیگر در دستور بهره‌برداری قرار دارد؛ همچنین در سفری که به تهران و نهاد رئیس جمهوری داشتیم مصوب شد تا ۱۰۰ باب زمین چمن مصنوعی دیگر در دستورکار قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم در سالجاری با تخصیص اعتبارات اولیه این مهم را به نتیجه برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه دولت سیزدهم این بود که عدالت محوری و عدالت ورزشی در تمامی نقاط سیستان و بلوچستان به صورت یکسان انجام شود؛ بر این اساس به دنبال آن هستیم زمین چمن‌های مصنوعی در سایر بخش‌ها روستاها و شهرها اجرا شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار