تمهیدات لازم جهت استقرار ناجیان غریق از شروع طرح سالم‌سازی دریا تا پایان تابستان در نقاط حادثه خیز دریای ساری اتخاذ شده است.

سید مرتضی ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ساری سومین جلسه طرح سالم‌سازی دریا شهرستان ساری با بیان اینکه شهرستان ساری با ۱۳/۵ کیلومتر نوار ساحلی، دارای شش طرح سالم‌سازی دریا است، گفت: تمهیدات لازم جهت استقرار ناجیان غریق از شروع طرح تا پایان تابستان در نقاط حادثه خیز اتخاذ شده است.

او افزود: تلاش بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب فرهنگی فضایی مناسب و آرام برای گردشگران و همشهریان عزیز فراهم شود.

ابراهیمی در این جلسه با اشاره به اقدامات لازم جهت تکمیل زیرساخت‌ها و تامین آب شرب و شستشو، گفت: مدیران طرح‌ها نسبت به پاکیزگی محیط اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه جلسه قاسم قادری سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه، اقدامات اولیه جهت صدور مجوز برای طرح‌های شش گانه در ساری انجام پذیرفته است، گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در سنوات گذشته با کمک هلال احمر شهرستان، ۳۳ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که با شروع طرح سالم‌سازی دریا در این نقاط ناجیان مستقر می‌شوند.

او افزود: علاوه بر فعالیت‌های تفریحی و افزایش نشاط اجتماعی در طرح‌های دریا، پیوست‌های فرهنگی نیز در برنامه‌ها لحاظ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار