عملیات اجرایی ساخت دهکده مدرن ورزشی در زمینی به مساحت ۶ هکتار در غرب مشهد طی آیینی آغاز شد.

محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد گفت: بزرگترین خدمت مدیریت شهری، شورای شهر و مدیریت استان در حوزه ورزش قهرمانی، ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان پروری است.

وی افزود: مدیریت شهری در دوره ششم کار ویژه‌ای انجام داده و نگاه ویژه به زیرساخت‌های ورزشی داشته است به طوری که عملیات اجرایی ساخت این دهکده ورزشی به صورت غیررسمی از اسفندماه پارسال آغاز شد و ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: در بخش نخست این مجموعه، هفت زمین ورزشی روباز شامل یک عدد زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال، یک عدد زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد، ۲ زمین تنیس خاکی، یک عدد زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، یک عدد رینگ دو و میدانی و یک عدد زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی پیش‌بینی‌شده است.

شهردار مشهد گفت: همچنین در بخش دوم طرح مجموعه ورزش‌های آبی در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای بیش از سه هزار متر مربع برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی ساخته خواهد شد.

قلندر افزود: بخش سوم این دهکده ورزشی هم شامل مجموعه اقامتی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۹۰ مترمربع در چهار طبقه است.

وی اضافه کرد: تمام امکانات ورزشی این مجموعه براساس نظر فدراسیون‌های ورزشی و ملی و بین المللی ساخته شده است.

شهردار مشهد گفت: همچنین امروز بوستان رحمانیه و ۴۳ طرح دیگر در حوزه‌های مختلف فنی و ترافیکی و زودبازده در غرب مشهد بهره برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار