بهره برداری از بیمارستان راشد زاوه

بیمارستان راشد شهرستان زاوه واقع در جنوب خراسان رضوی، در قالب طرح یادگار ابراهیم به بهره‌برداری رسید.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: این بیمارستان قرار بود در سفر دوم رئیس‌جمهور فقید آیت الله رییسی افتتاح شود.

وی افزود: راه‌اندازی بیمارستان راشد از مطالبه‌های قدیمی مردم این شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، گام مهمی در توسعۀ خدمات سلامت در این منطقه برداشته شد.

وی با بیان این که مراحل جذب و آموزش نیرو‌های مورد نیاز برای استقرار در این مرکز درمانی در ماه‌های اخیر صورت گرفته است ادامه داد:هم اکنون این مرکز درمانی بهره‌برداری شده و انتظار چند سالۀ مردم این دیار به پایان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: بیمارستان راشد زاوه با ظرفیت ۳۲ تخت دارای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، ال. دی. آر و اتاق عمل است.

ابراهیمی‌پور افزود: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رییسی در دولت سیزدهم، در خدمتگزاری به مردم سعی فراوان کرد و وظیفۀ ما این است که استمرار خدمت ایشان را همچنان سرلوحۀ کارمان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات با کیفیت در اورژانس بیمارستان‌های تحت پوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه درمانی است که در حال ارتقای آن هستیم و با توجه به این که اورژانس بیمارستان‌ها خط مقدم خدمت به بیماران دردمند هستند برای افزایش میزان رضایت‌مندی و ارائه خدمت به این بیماران و همراهان بیمار باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی تمهیدات ویژه‌ای را در نظر بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.