سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: به دنبال این هستیم که برای فعالیت منسجم‌تر اساسنامه‌ای برای مجمع نمایندگان استان تدوین کنیم تا در دوره جدید مجلس شاهد فعالیت بهتر نمایندگان استان باشیم.

احسان عظیمی راد سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در اساسنامه یاد شده ساز و کار و نحوه فعالیت اعضا مشخص خواهد شد و بر عملکرد اعضا نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: دیروز نیز مجمع نمایندگان خراسان رضوی برگزار و اعضای هیأت رئیسه مجمع در نخستین سال فعالیت مجلس دوازدهم با رأی نمایندگان برای یک دوره یک ساله انتخاب شدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات به عنوان رییس مجمع، هادی محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان به عنوان نایب رییس و سلمان محبی نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند و وظیفه سخنگویی مجمع بر دوش اینجانب قرار گرفت.

عظیمی‌راد افزود: بنای هیات رییسه جدید در دوره دوازدهم، پویایی و فعال کردن مجمع برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر کشور و استان خراسان رضوی است.

خراسان رضوی با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.