مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت:جایگاه سوخت ۲۴ ساعته باغ رضوان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث طرح مشارکتی جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اتمام و به بهره برداری رسید.

مسعود حیدری افزود: این جایگاه، دارای دو مخزن بنزین با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر و دو سکوی سوخت‌گیری برای استفاده همزمان ۸ خودرو است.


او گفت: سکو‌های این جایگاه سوخت مجهز به تجهیزات روز و سیستم‌های ایمنی و امنیتی مانند سامانه‌های دیسپاچینگ و کهاب است که برای بازیافت بخارات سوخت و جمع‌آوری بخارات بنزین استفاده شده و از آلایندگی محیط به بخارات بنزین متصاعد شده از باک خودرو و مخازن و نازل‌ها جلوگیری می‌کند.


حیدری تجهیز این جایگاه به سیستم‌های دوربین امنیتی، سامانه‌های هوشمند و مرتبط با ساختار پرداخت‌های نوین بانکی را از دیگر ویژگی‌های آن دانست و افزود: این جایگاه به لحاظ موقعیت استراتژیک قادر است به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام سال به مراجعین خدمت‌رسانی کند.


جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان، در محور مواصلاتی اصفهان- نایین و در ورودی شمالی آرامستان باغ رضوان روبروی محدوده گورت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.