حجت الاسلام والمسلمین خواجه بهرامی به سمت رئیس دادگستری شهرستان انار منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست معزز قوه قضائیه، معاون قضائی دادگستری شهرستان بافت به سمت رئیس دادگستری شهرستان انار منصوب شد.

در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل خواجه بهرامی که به امضای حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، رئیس دستگاه عدلیه آمده است: "امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید".

آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان انار، صبح امروز با حضور جمعی از معاونین دادگستری استان کرمان و مسئولان محلی برگزار شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین خواجه بهرامی، فارغ تحصیل کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی از مرکز تخصصی قضا و حقوق اسلامی است.

وی پس از اتمام دوره کارآموزی قضائی در سال ۱۳۹۲به سمت دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت مشغول به خدمت شد، وی سپس به مدت ۴ سال معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت بود.

از دیگر مناصب مورد تصدی وی قبل از ریاست دادگستری شهرستان انار؛ دادرس حقوقی، معاون قضایی دادگستری شهرستان بافت، مستشار دادگاه انقلاب دادگاه شهرستان بافت و ریاست شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان بود.

برچسب ها: دادگستری ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار