رئیس جامعةالمصطفی العالمیة با بیان اینکه شهید رئیسی حتی یک روز وقت خود را برای خدمت به مردم از دست نداد، گفت: ایشان خود را وقف خدمت به مردم کرد.

حجت‌الاسلام عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیة در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید رئیسی و همراهان ایشان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها برگزار شد ، ضمن تسلیت شهادت خادمان ملت مخصوصا رئیس جمهور محبوب و مردمی به محضر امام عصر (عج) و مقام رهبری و مردم عزیز ایران، گفت: واقعه پیش آمده برای ملت نشان داد که مردم چه اندازه نسبت به خادمان خود که همه وجود خود را وقف ملت کردند قدرشناس هستند.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیة گفت: دیدیم که شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی، به دور از این دل بستگی‌ها و خط‌بازی‌های سیاسی، در همه مدت رئیس جمهوری خود را وقف خدمت به مردم کرد و حتی یک روز به خودش استراحت نداد.

عباسی افزود: شاهد بودم در سفری که ایشان ۳ هفته قبل به سریلانکا آمدند تمام روز تا شب را مشغول فعالیت بودند و ساعت ۱۱ شب به سمت ایران پرواز کردند و ساعت ۸ صبح برای برنامه معمول و بازدید استانی رفتند.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیة افزود: شهید رئیسی در این مدت خدمت، حتی یک روز وقت را برای خدمت به مردم از دست نداد و قدردانی مردم در تشییع جنازه این شهید و همراهان نشان از این است که مردم خوبی و خدمت خالصانه‌اش را درک کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار