یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق با بیان اینکه شهید رئیسی الگوی جدید از خدمت به مردم ارائه کردند، گفت: شهید رئیسی یک عالم مجتهد مخلص و عاشق ولایت و معتقد به ولایت فقیه و خط امام (ره) بود.

 حجت‌الاسلام سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید رئیسی و همراهان ایشان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام‌الله‌علی‌ها برگزار شد گفت: آیت‌الله رئیسی یک عالم مجتهد مخلص و عاشق ولایت و معتقد به ولایت فقیه و خط امام (ره) بود.

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق با تاکید بر اینکه شهید رئیسی معتقد به خدمت به مردم بودند و یک الگوی جدید از خدمت به مردم ارائه کردند که تعالیم دین باید بین مردم باشد، تصریح کرد: این الگویی که ارائه کردند، در نظام جمهوری اسلامی اهمیت بسیاری دارد چراکه بعضی افراد شاید کنار درس و بحث هستند ولی با مردم نیستند.

هاشم الحیدری با بیان اینکه حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری، شهید رئیسی، آیت‌الله سید حسن نصرالله، شهدای محراب و شهید رئیسی مانند حضرت علی (ع) و پیغمبر (س) برای خدمت یک نمونه و الگوی جدید ارائه کردند، گفت: شخصیت شهید رئیسی بی‌نظیر است و یک انرژی دادند برای انقلاب، مردم و کل امت اسلامی و آزادگان جهان.

 هاشم الحیدری با تاکید بر اینکه شهید رئیسی اثر شهادتش بیشتر از خود رئیس جمهور است، تصریح کرد: با اینکه بسیار خدمت کردند، اما خدا خواست که در راه خدمت مردم شهید شوند و قطعا بعد از شهادت ایشان تاثیرش بیشتر خواهد بود.

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق گفت: ایشان دعا کنند که ما هم در این راه شهید شویم و سایه ولی فقیه، مقام معظم رهبری تا تا ظهور امام زمام (عج) مستدام باشد.

برچسب ها: شهید رئیسی ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رئیسی به تنهایی یک مکتب بود مکتب خدمت به هم نوع
آخرین اخبار