مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به منظور دیدار چهره به چهره با کارکنان، در محل سوختگیری هواپیمایی زاهدان حضور یافت و با کارکنان آن مجموعه دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در راستای تکریم کارکنان و بررسی مشکلات و مسائل آنان در محیط کار، امروز به صورت چهره به چهره با حضور در مرکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان با کارکنان آن مرکز دیدار و گفتگو کرد.

مدیر منطقه زاهدان در این دیدار، واحد سوخترسانی هواپیمایی را یکی از بخش‌های مهم، با اهمیت و حساس در مجموعه شرکت ملی پخش عنوان نمود و افزود: با توجه به اینکه واحد‌های سوخترسانی هواپیمایی، مسئولیت تأمین و توزیع سوخت پرواز‌های داخلی و خارجی را به عهده دارند، وجود کوچکترین مشکل در انجام عملیات و تجهیزات می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد از این رو آماده بکار بودن تجهیزات و شرایط نیروی انسانی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان قابل پیگیری است و باید مورد بررسی قرار گیرد، کمبود نیروی انسانی را مسئله اول منطقه عنوان نمود و گفت: پیگیری‌های متعددی از سوی منطقه در این زمینه انجام شده و درحال انجام است که امیدوارم نتیجه مطلوب حاصل گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار