مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری جدید در سطح محور‌های مواصلاتی استان البرز خبر داد.

 علی زندی فر گفت: به منظور پایش کنترل ترافیک در سطح محور‌های مواصلاتی استان البرز و اطلاع رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای ۱۵ سامانه جدید نظارت تصویری در جاده‌های استان البرز نصب خواهد شد.
وی افزود:نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین دلیل استفاده از دوربین‌های نظارتی باعث ارائه خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر در مواقع ضروری به کاربران جاده‌ای می‌شود.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: هم اکنون ۴۲ سامانه نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان فعال هستند که با نصب و راه اندازی این ۱۵ سامانه تعداد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌ای استان به ۵۷ سامانه افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر ۵۵ سامانه تردد شمار و ۳۵ سامانه ثبت تخلف در محور‌های مواصلاتی و شریانی استان البرز فعال هستند.
 
زندی فر خاطر نشان کرد: تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری در مرکز مدیریت راه‌های استان البرز به صورت زنده دریافت می‌شود و رانندگان در هر لحظه می‌توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان البرز مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.