با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه ۱۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در آزادشهر یزد امروز افتتاح شد.

 با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پروژه ۱۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در آزادشهر یزد امروز افتتاح شد، این پروژه دارای پنج بلوک ساختمانی و هشت طبقه بوده که توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۹۹ شروع و در پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.

احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در مراسم تحویل پروژه ۱۶۰ واحد مسکونی آزادشهر که با حضور وزیر راه و شهرسازی صبح امروز برگزار شد با اشاره به اینکه استان یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراتر از تعهد خود عمل کرده است، تصریح کرد: امروز از ۴ هزار و ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن و ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد عملیات اجرایی آن اغاز شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همراهی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان یزد توانسته‌ایم در زمینه طرح نهضت ملی مسکن دارای پیشرفت خوبی باشیم و پرقدرت جلو رفته‌ایم و تا تحویل تمام واحد‌ها با همین قدرت نیز پیش خواهیم رفت.

مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اتفاقی که درحوزه استان یزد و طرح مسکن ویلایی که با موافقت وزارت راه و شهرسازی انجام شد یک حرکت بی نظیر بود، تصریح کرد: یکی از دلایل بالا بودن تورم استان یزد به علت تزخ بالای مهاجرت استان یزد است و همچنین ناترازی ساخت و تقاضا در سال‌های قبل بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه اجاره‌بها نیز اتفاقاتی خوبی با قوانینی که تصویب شد رقم خورد و نوید آینده درخشان و خوبی برای تمام مردم یزد خواهد بود.

 گفتنی است؛ در این سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد، ۴ هزار و ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.