با حضور مدیران اجرایی و مردم منطقه الله آباد، فاز دوم مقابله با حاشیه نشینی شهر کرمان آغاز شد.

همزمان با اجرای فاز دوم عملیات مقابله با حاشیه نشینی در شهر کرمان ، جمعی از مدیران اجرایی ، استاندار، امام جمعه و مردم و دهیاری منطقه الله آباددر فاز دوم مقابله با طرح حاشیه نشینی حاضر شدند.

دراین مراسم محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: سالها در این موضوع تخریب اتفاق می افتاد اما تصمیم گرفتیم بجای تخریب ساماندهی کنیم موضوع حاشیه نشینی را به ویژه دراین منطقه که  ۳۰ تا ۴۰ هزارنفر زندگی می کنند.

وی افزود: سال گذشته ضمن بازدید تصمیم هایی برای این موضوع در محدوده شهرک چهارده معصوم اتخاذ شد و موضوع توانمندسازی و زیرساخت‌ها و خدمات تلاش هایی انجام شد و از امروز نیز دستگاه‌های خدماتی پای کار خواهند آمد.

وی بیان کرد: بعد از آن شب ۲۳ ماه رمضان  بنده برای بازدید اینجابودم و از نزدیک وضعیت زندگی مردم را دیدم.

فداکار اظهار کرد: برای ساماندهی حاشیه های شهری ابتدا در منطقه سیدی کار آغاز شد وسپس در این منطقه از آنجایی که به واسطه جمعیت بالا چالش‌های محیطی و گرفتاری‌های این منطقه زیاد بود سعی شد با تدابیرلازم به این طرح وارد شویم.

 وی بیان کرد: از امروز دستگاه‌های خدمت رسان با اولویت‌های فنی خود پای کار می آیند مساله افت فشار آب مساله‌ای است که باید اینجا کمک شود تا مشکلات حل شود طرح با نطارت فرمانداری وکمک مردم انجام می شود

استاندار کرمان گفت: مردم در دو بخش باید کمک کنند یکی جلوگیری از ادامه حاشیه نشینی و نیز در حوزه‌های مالکیت و مجوز‌ها و اخذ امتیازات همکاری کنند  چرا که تا کنون استفاده از آب و برق و گاز دراینحا هم خلاف بود و هم افت فشار داشت که مشکلات زیادی برای خود مردم ایجاد کرد.

 فداکار افزود: مجوزهای آب و برق و گاز  با تخفیف‌ لحاظ شده که مردم توان پرداخت داشته باشند  لذا اول امتیازات آب و برق و گاز انجام و بعد معابر اصلاح شود.

 

 

برچسب ها: حاشیه نشینی ، مجوزها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار