آغاز طرح ساماندهی حاشیه شهر کرمان

استاندار کرمان گفت: حداکثر ظرفیت قانونی برای حل مشکلات حاشیه شهر به کار گرفته شده است.

طرح ساماندهی حاشیه شهر کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار کرمان از منطقه سعیدی آغاز شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در مراسم آغاز این طرح در محل دهیاری روستای سعیدی اظهار کرد: حل مشکل حاشیه نشینی شهر کرمان از مدت‌ها قبل مطرح بوده و علاوه بر خواست هزاران نفر از ساکنان این مناطق، دغدغه مسئولان استان نیز قرار داشته است.

استاندار کرمان گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در مناطق حاشیه شهر کرمان سکونت دارند که حداکثر ظرفیت قانونی به کار گرفته شده تا مشکلات آن‌ها با کمترین هزینه برطرف شود.

وی بیان کرد: جلسات مستمر و مفصلی با هماهنگی تمام دستگاه‌ها اعم از اجرایی، قضایی و خدمات‌رسان برگزار و طراحی‌هایی نیز ارائه شد.

استاندار کرمان افزود: مالکیت‌ها، زیرساخت‌ها، انشعابات و مهندسی حاشیه شهر دچار بهم‌ریختگی است که در طرح ساماندهی برای همه آن‌ها تصمیم‌گیری می شود.
فداکار  تصریح کرد: لحاق‌هایی به محدوده باید صورت می‌گرفت که در منطقه سعیدی ۴۳ هکتار است و بیش از ۶ هزار نفر جمعیت دارد.

وی تاکید کرد: اولین قدم در حوزه زیرساختی منطقه سعیدی با لوله‌کشی گاز آغاز شد و به دنبال آن آب و دیگر خدمات ارائه می‌شود.
استاندار کرمان با اعلام اجرای طرح ساماندهی در تمام مناطق حاشیه‌نشین کرمان، دلیل انتخاب منطقه سعیدی در شروع به‌کار ساماندهی را، وسعت کم و اصلاحات احتمالی ذکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار