دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به احیای کشت و صنعت مغان به عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی کشور گفت: این بنگاه بزرگ اقتصادی که با برخی از فساد‌های مالی روبه‌رو بود با ورود عالمانه و مدبرانه آیت الله رییسی به بیت المال برگشت.

جلال آفاقی اظهار داشت: شهید رئیسی یکی از مدیران قضایی برجسته کشور بود و ایده و نظر ایشان در مباحث مربوط  به مبارزه با فساد و مقابله با بستر‌های فسادخیز بسیار ارزشمند بود.

او به سفر‌های آیت الله رییسی به اردبیل در کسوت‌های رییس قوه قضائیه و رییس قوه مجریه اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار در استان اردبیل دو اقدام شاخص انجام داد که برای همیشه در خاطره مردم این دیار ماندگار است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: سال‌ها بود کارخانه سبلان پارچه یکی از کارخانه‌های اردبیل راکد بود که با ورود جدی ایشان و با حل مشکلات حقوقی و قضایی کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

آفاقی دومین اقدام ماندگار شهید خدمت در اردبیل را احیای کشت و صنعت مغان به عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی کشور اعلام کرد و گفت: این بنگاه بزرگ اقتصادی که  با برخی از فساد‌های مالی روبه‌رو بود با ورود عالمانه و مدبرانه آیت الله رییسی به بیت المال برگشت و به عنوان یک اقدام شاخص همواره از آن یاد می‌شود.

او همچنین یکی از مهمترین اقدامات آیت الله رییسی را در تاریخ دستگاه قضایی کشور یادآور شد و بیان کرد: تنظیم سند تحول و تعالی قضایی در زمان خدمت ایشان در قوه قضائیه انجام شد که نقطه عطفی در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.