استاندار اردبیل گفت: مردم داری و مردم‌باوری ۲ خصیصه برجسته شهید آیت‌الله رییسی بود که او را در نظام اسلامی ماندگار کرد.

سید حامد عاملی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در شهر گرمی گفت: در مدت کوتاه مسئولیت ریاست جمهوری، آیت‌الله رییسی با اخلاص در عمل و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم کاری ماندگار در تاریخ این کشور انجام داد تا این راه و رسم برای آیندگان به نیکی به یادگار بماند.
استاندار اردبیل افزود: ملت ایران در روز‌های اخیر با حضور میلیونی در آیین‌های بزرگداشت مجاهد نستوه شهید آیت‌الله رییسی جلوه‌هایی از محبت مردمی را به خدمتگزاران صدیق نشان داده و ثابت کردند که انتخاب آنها در سه سال اخیر همراه با شایستگی و رضایت بوده است.
به گفته او، برای رییس جمهور آینده نیز باید همین شیوه و سلوک ملاک و معیار حقیقی قرار گرفته تا زمینه حرکت‌های رو به جلو و تحول آفرین در کشور فراهم آید و خود را بی‌وقفه در مسیر اعتلای نظام اسلامی و ارزش‌های آن قرار دهد.
عاملی گفت: در استان اردبیل نیز با وجود اینکه تنها یک سفر رسمی توسط رییس جمهور شهید به استان انجام شد، اما فعالیت‌های گسترده‌ای را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های مختلف و فراگیر شاهد بودیم تا از ثمرات آن مردم استان در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال و تولید بهره ببرند.
او در ادامه افزود: احیای ۲ مجموعه عظیم کشت و صنعت مغان و سبلان پارچه در دوران مسئولیت شهید آیت‌الله رییسی در قوه قضائیه انجام و در دوران ریاست جمهوری نیز تکمیل پایاب سد خداآفرین، تکمیل راه آهن اردبیل – میانه و توسعه بزرگراه‌ها به همراه ارتقای سایر شاخص‌های زیربنایی مورد اهتمام و توجه دولت قرار گرفت.
استاندار اردبیل گفت: تمام هم و غم رییس جمهور در دیدار‌ها و نشست‌ها با استانداران پیگیری حل مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های آنها بوده که همواره به ما توصیه می‌کرد که زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت همراه با صبوری و حفظ شأن و رتبه مردم را فراهم آورده و از آبرو و حیثیت مردم صیانت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.