امام جمعه کرمانشاه مشارکت حداکثری مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت در سراسر ایران را باعث کوری چشم دشمنان دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه از درک بالای مردم که تکلیف خود را شناختند و در تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان مشارکت حداکثری داشتند قدردانی کرد و گفت : به میدان آمدن همه اقشار مردم و سیاهپوش شدن کل کشور، چشم دشمنان را کور کرد و استکبار را شکست داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به عزاداری برای شهید رئیسی در دیگر کشور‌ها هم اشاره و اظهار کرد: اینکه چندین کشور دنیا نیز در عزای رئیس‌جمهور کشوری دیگر عزای عمومی اعلام کنند، کم‌سابقه بود.

وی از ویژگی‌های شهید جمهور یاد کرد و ساده‌زیستی، با عزت زندگی کردن، قناعت، مطیع رهبری بودن و … را از ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد.

غفوری با اشاره به اینکه بزودی باید رئیس‌جمهور جدید کشور را انتخاب کنیم، گفت: نباید فراموش کنیم با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان و خصوصا شهید امیرعبدالهیان، جایگاه ریاست جمهوری و دستگاه دیپلماسی کشور ارتقا یافته و کسانی باید در این جایگاه قرار گیرند که مخلص، انقلابی، دلسوز، یاور محرومان و فسادستیز باشند.

 وی گفت: کسانی که غرب قبله آمال آنها است و سال‌ها رضایت مردم را برای رضایت غرب معطل کردند، برای همیشه جایگاهی در مسئولیت‌های حساس کشور نخواهند داشت .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.