مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴۰۰ کارگاه آموزشی تحکیم خانواده با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، از سال گذشته در استان تاکنون خبر داد.

زهرا ابراهیمی در تببین برنامه‌های هفته ملی جمعیت سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی و تداوم مسیر خدمت به مردم افزود: ثبات و امنیت خانواده به عنوان بنیادی‌ترین نهاد جامعه مستلزم رعایت حقوق اعضای خانواده است که با ایجاد روابط صحیح و متناسب بین اعضای خانواده این امنیت پایـدار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که خانواده همانند یک دژ استوار و نهادی مقدس در فرهنگ اسلامی بیشترین مسوولیت را در رشد، تربیت، و تعالی سعادت انسان بر عهده دارد برگزاری این کارگاه‌ها در استان به طور ویژه مورد توجه دفتر بانوان و خانواده استانداری با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط و فعالان عرصه مشاوره قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به منظور افزایش ترغیب جوانان به تشکیل خانواده و کمک به تحقق اهداف قانون حمایت از جوانی جمعیت به همت اداره کل ورزش و جوانان به تازگی ۱۲ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان راه اندازی شده که در رشد ۳۰۰ درصدی را نسبت به گذشته داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار