برتری بانوی هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی

زیبا ارژنگ هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی موفق به دریافت دیپلم افتخار جشنواره فیلم اقدام ایرانی شده است.

 مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: آیین اختتامیه این رویداد سینمایی،همزمان با روز ایران‌شناسی با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمای باغ کتاب تهران برگزار شد.
 
میثم فرهمندیان با بیان اینکه در این رویداد سینمایی بیش از ۱۷۰ اثر سینمایی، کوتاه، مستند، انیمیشن و نماهنگ در سه سالن پردیس سینمایی باغ کتاب تهران به نمایش درآمد گفت: در بخش مستند ۶۳ اثر، بخش فیلم کوتاه ۶۵ اثر، بخش پویانمایی ۱۳ اثر، بخش نماهنگ ۱۲ اثر و در بخش سینمایی ۱۶ اثر داوری شدند.
 
وی ادامه داد: در بخش انیمیشن و پویانمایی، زیبا ارژنگ برای «محراب آرامش» موفق به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شده است.
 
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در بخش فیلمنامه خانم ارژنگ موفق به دریافت دیپلم افتخار ویژه هیئت داوران را برای نگارش فیلمنامه پرنده آرزوها به خود اختصاص داد.
 
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری، خاطرنشان کرد: در این جشنواره دو فیلم محراب آرامش و ایل بانو از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
 
بهمن ارک، محمدرضا خردمندان، مرجان اشرفی‌زاده، مریم بحرالعلومی، آرش رصافی، امید شمس و نقی نعمتی اعضای هیئت انتخاب و داوری این جشنواره را برعهده داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.