شهردار مشهد:

همه امکانات برای تشییع پیکر رئیس جمهور بسیج شد

شهردار مشهد گفت: همه امکانات شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات شهری، فرهنگی و حمل‌ونقل عمومی برای مراسم تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی بسیج شده است.

محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد گفت: با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی ۲ جلسه هماهنگی برای پیش‌بینی تمهیدات لازم، سیاه‌پوش کردن فضای شهری و برگزاری باشکوه مراسم تشییع رئیس جمهور شهید در مشهد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم شهرداری در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و در شهرداری، ستادی با ۶ کمیته در بخش‌های مختلف برای بسیج امکانات مدیریت شهری جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی تشکیل شده است.

شهردار مشهد گفت: مدیریت کمیته‌ها بر عهده معاونان شهردار است تا برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم به بهترین شکل انجام و اجرایی شود.

قلندر ادامه داد: برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر آیت الله رئیسی و خدمات‌رسانی مناسب یکی از برنامه‌های شهرداری است که با برگزاری جلسات هماهنگی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی افزود: در مجموع وظیفه داریم هرچه در توان است را در خدمت‌رسانی برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی بکار گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
چندین ساله مسیر مراسمات مشهد همین فاصله دو کیلومتری میدان ۱۵ خرداد تا حرم هست
الان هم علیرغم اینکه اعلام شده مراسم کل خیابان امام رضاست ولی گفته شده ماشین حامل شهدا از همین میدان اعزام میشه
یادمه در مراسم تشییع سردار سلیمانی فقط خدا رحم کرد مردم کشته نشدند وگرنه ازدحام جمعیت چنان بود که خود ما و خیلی ها داشتن تلف می شدن و ما به زحمت تونستیم به کوچه های فرعی برسونیم خودمون رو
الان هم پیش بینی سه میلیون جمعیت ، این مسیر واقعاً کوتاه
حتما باید یک تعداد زیادی آدم تلف بشن تا مسئولین فرهنگی مشهد تدبیری کنن
در قم مسیر ۷ کیلومتری مملو از جمعیت بود
جمعیت مشهد بیشتره اما مسیر دو کیلومتر