عزاداری مردم کوهبنان در سوگ شهیدِ جمهور

مردم شهیدپرور و ولایتمدار کوهبنان همراه با مسئولان، در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید کشورمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به سوگ نشستند.

در رثای شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اجتماع بزرگ مسئولان و مردم شهرستان کوهبنان، فرمانده هان و نیرو‌های نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، بسیجیان و خانواده معزز شهیدان با سخنرانی حجت الاسلام حسن ایزدی و مداحی ابراهیم رنجبر در سالن اجتماعات فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

مردم عزادار شهرستان کوهبنان پس از مرثیه سرایی و عزاداری در رثای رئیس جمهور خادم الرضا (ع) به سوگ نشستند.

همچنین مردم عزادار کوهبنان با قرائت فاتحه برای روح بلند رئیس جمهور شهید و همراهانش با توسل به ائمه اطهار و اهل بیت (علیهم السلام) برای سلامتی و طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب و تمام خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران دست به دعا برداشتند.

در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان با اعلام اینکه شهید رئیسی در حرف و عمل اخلاص و تقوا داشت، گفت: از این ضایعه بزرگ تا پایان عمر خواهیم سوخت. 

وی با اعلام اینکه رئیس جمهور شهید با حضرت امام رضا (ع) عجین شده بود، افزود: هشتمین رئیس جمهور در دهه کرامت به ریاست جمهوری منصوب شد و در دهه کرامت آسمانی شد و به خدا پیوست.

فرماندار کوهبنان با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار همواره در حال خدمت بی منت به مردم بود، تصریح کرد: مسئولین باید راه و سیره این شهید بزرگوار را ادامه بدهند؛ چون ما الگو‌هایی موفق همچون شهیدان سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی داریم.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان نیز گفت: آیت الله رئیسی به آموزه‌های قرآنی رسید؛ لذا از اوقات فراغت خود در راستای خدمت به مردم گذاشت.
 
وی تصریح کرد: نباید به اعمال خود خاطر جمع باشیم، باید کاری کنیم که از گذرگاه صراط به خوبی عبور کنیم و با سربلندی حرکت نماییم.

امام جمعه کوهبنان افزود: فردای قیامت برای حلالیت از نیکی‌ها و خوبی‌های ما به طرف مقابل می‌دهند؛ زیرا مردم ارحم الراحمین نیستند.

وی ابراز داشت: آیت الله رئیسی که در پنج سالگی طعم یتیمی را چشیده بود با تمام وجود برای خدمت صادقانه به مردم گام بر می‌داشت و گره از کار محرومان باز می‌کرد.

در این آیین زیارت خاصه امام رضا (ع) و زیارت عاشورا قرائت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار