اعزام ۲ هزار و ۳۰۰ یزدی برای شرکت در مراسم تشییع شهدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ یزدی در قالب ۵۲ اتوبوس برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور به تهران اعزام می‌شوند.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیسی و همراهان ایشان گفت: آیت الله رئیسی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مثل ولایتمداری و اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب، محرومیت ستیزی، کمک و خدمت به مردم عزیز، فساد ستیزی و یار و یاور مظلومان بوده و در تراز رئیس جمهور انقلاب قرار داشتند.

وی باور این سفر بی بازگشت را سخت و مشکل توصیف کرد و افزود:  ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از استان یزد به وسیله ۵۲ اتوبوس برای شرکت در تشییع و نماز بر پیکر شهدا به تهران اعزام می‌شوند. البته قشر‌های مختلف مردم هم به صورت خودجوش با خودرو‌های خود در حال حرکت به تهران و مشهد هستند.

عزیزی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد و نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان، در صبح پنجشنبه در مسجد روضه محمدیه خبر داد و تصریح کرد: روز شنبه پس از نماز مغرب و عشا هم مراسم بزرگی با حضور همه هیئت‌ها در حسینیه محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی درباره تعطیلی روز چهارشنبه در سراسر کشور گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد از سراسر کشور برای شرکت در مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر شهدا، روز چهارشنبه از سوی نهاد ریاست جمهوری تعطیل عمومی اعلام شد.

معاون استاندار افزود: امتحانات دانش آموزان نیز بدین مناسبت لغو شده و از روز شنبه از سرگرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.