۵ هزار ساعت برنامه فرهنگی و هنری در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: در تابستان پیش‌رو، اجرای پنج هزار ساعت برنامه فرهنگی و هنری، در سراسر مراکز کانون در استان پیش بینی شده است.

مزینانی در اختتامیه جشنواره ایران سربلند در سالن جلسات کانون پرورش فکری سمنان، گفت: در استان سمنان سالانه و ماهانه صدها ساعت برنامه در مراکز مختلف فرهنگی و هنری در حال برگزاری است که مخاطب آن‌ها کودکان و نونهالان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات را در دست اجرا دارند، ادامه داد: همکاران ما در مراکز، با کمترین میزان دریافتی نسبت به دیگر دستگاه‌های دولتی، به کودکان این استان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با اشاره به اینکه خدمات خوبی به کودکان این خطه از ایران ارائه می‌شود، گفت: پنج هزار ساعت برنامه، فعالیت و کلاس تنها برای تابستان سال جاری پیش بینی شده است.

مزینانی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری در زمره دستگاه‌هایی است که بیشترین جذب مخاطب کودک و نوجوان را در سراسر استان دارد، ابراز کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله نقاشی، عکاسی، نجوم، ادبیات و شاهنامه خوانی و … در سراسر مراکز برگزار شده و در ادامه سال نیز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.