نشست تخصصی انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

نشست تخصصی انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با هدف بررسی آثار برگزیدگان استانی و تشریح برنامه‌های تابستانه برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: در برنامه‌های ۴ ماهه این کانون در تابستان امسال بیش از یک هزار کلاس ادبی در زمینه‌های مختلف در مراکز استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

مرتضی مزینانی با بیان اینکه این نشست‌ها با هدف خوانش ، ارائه آثار ادبی، نقد و بررسی با حضور استادان ادبیات استانی و متخصصان برگزار می‌شود افزود: در طرح جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نخبگان و برگزیدگان انجمن‌های ادبی تا ۲۲ سالگی تحت پوشش آموزش‌های تخصصی و حمایت قرار می‌گیرند تا به سطح مربیگری برسند و در آینده از توان خود آنها در آموزش نسل بعدی استفاده شود.

سید جمال وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جمع با قدردانی از فعالیت‌های تخصصی کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان در شناسایی رشد و پرورش استعداد‌های ادبی خاطرنشان کرد: تولید مستمر آثار و نقد و بررسی و ارتقاء آن می‌تواند زمینه ساز معرفی چهره‌های جدید ادبی در سطح کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.