کسب عنوان نخست فن بازار منطقه‌ای فارس در کشور

فن بازار منطقه‌ای فارس عنوان نخست را بین فن بازار‌های منطقه‌ای استان‌های کشور کسب کرد.

در مراسم انتخاب برترین فن بازار‌های کشور که همزمان با نمایشگاه اینوتکس ٢٠٢۴، برگزارشد لوح تقدیر و تندیس فن بازار برتر کشور به مدیر فن بازار منطقه‌ای فارس اعطا شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تبریک انتخاب فن بازار منطقه‌ای فارس بعنوان فن بازار برتر کشور گفت:این موفقیت مرهون وجود هماهنگی؛ هم افزایی و تعامل مناسب در استان برای گسترش و ترویج مباحث مربوط به فناوری است.

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه براساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فن بازار‌ها وظیفه انتقال فناوری، بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه برای شرکت‌های فناور و داشت بنیان را برعهده دارند گفت: در ١٨ استان کشور فن بازار‌ها زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی و مابقی زیر نظر پارک‌های علم و فناوری، پارک فناوری پردیس و معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند. 

او با بیان اینکه اقدامات موثری در بخش‌های بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری کشور، انتقال فناوری و رفع نیاز فناورانه صنایع در فن بازار منطقه‌ای فارس انجام شد گفت: فن بازار منطقه‌ای فارس در سال گذشته علاوه بر انجام تکالیف و برنامه عمل خود، به بیش از ٧٠ شرکت دانش بنیان، جهت اخذ مجوز دانش بنیانی، خدمات مشاوره ارائه کرد.

کسب عنوان نخست فن بازار منطقه‌ای فارس در کشور

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام ۵۵ به هم رسانی بین مجموعه‌ها و شرکت‌های دارای فناوری با واحد‌های صنعتی به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات فن بازار منطقه‌ای فارس در سال گذشته عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۰۰ واحد صنعتی با عضویت در فن بازار فارس نیاز‌های خود را اعلام که برخی از آنها نیز رفع شده است. 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه توسعه بازار محصولات دانش بنیان استان از مهمترین اولویت‌های فن بازار منطقه‌ای استان است گفت::فن بازار منطقه‌ای کار شناسایی و رفع نیاز فناورانه، بازاریابی و‌فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه گذار برای شرکت‌های دانش بنیان و‌فناور‌را برعهده دارد.

عظیمی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، مسیر خدمت رسانی به واحد‌های صنعتی از طریق فن بازار امسال بصورت ویژه‌ای تداوم خواهد داشت و واحد‌های صنعتی نیز می‌توانند از فرصت ایجاد شده برای رفع نیاز‌های خود در حوزه تکنولوژی و فناوری استفاده کنند. 

کسب عنوان نخست فن بازار منطقه‌ای فارس در کشور

او با بیان اینکه توسعه فناوری در صنایع و استفاده واحد‌های تولیدی از فناوری‌های نوین از مصادیق تحقق رشد تولید است، بر حمایت گسترده به منظور توسعه فعالیت‌های فن بازار منطقه‌ای فارس تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس تهران، جباری پور معاون نوآوری پارک پردیس، خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد، از سعید شیر نورد شیرازی مدیر فن بازار منطقه‌ای فارس و بنیاد بهره وری گمبا کارگزار رسمی فن بازار منطقه‌ای فارس تقدیر شد. 

در این مراسم فن بازار‌های منطقه‌ای استان‌های آذربایجان شرقی و یزد نیز پس از فارس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار