مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۹۰ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

او گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کود شیمیایی تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی استان همدان نیز از وصول جریمه چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در اجرای احکام همدان خبر داد.

محمدموسی فلاح گفت: پرونده حمل یک‌هزار و ۱۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز دانست و متهم را علاوه‌بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: پلیس امنیت اقتصادی همدان خودرو حامل گردوی قاچاق را در محور قهاوند توقیف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.