مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای در شهرستان نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی بیان کرد: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۹۰ کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کود شیمیایی ،تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

یونسی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی گفت : عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.