مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان از تخصیص ۲۵.۷۴ درصدی گاز مصرفی استان زنجان در سال گذشته به بخش صنعتی و تولیدی خبر داد.

 محمد رضا باژرنگ مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۳۲۷ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و عمده توسط مشترکین زنجانی مصرف شد که بیش از ۲۵ درصد آن سهم بخش صنعت بود.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان، گاز مورد نیاز یک هزار و ۵۰ واحد تولیدی را تامین می‌کند، افزود: در سال گذشته بیش از ۸۵۶ میلیون و ۳۷۳ هزار متر مکعب گاز طبیعی در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال در استان زنجان به مصرف رسیده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان آماده ایجاد زیرساخت‌های گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی است، اذعان داشت: استفاده از گاز طبیعی در صنایع علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در راستای کاهش مصرف سوخت‌های میان تقطیر و ارتقای شاخص کیفیت محیط زیست و هوای پاک مهم و موثر است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی های شرکت گاز زنجان در راستای مدیریت و تامین شبکه پایدار گاز مشترکین در فصول سرد سال اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته شرکت گاز استان زنجان توانست با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب بدون چالش خاصی فصل‌های سرد سال را سپری کند.

باژرنگ به اهمیت استفاده از سوخت جایگزین در پایداری شبکه گاز در ماه‌های آخر سال اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای مدیریت شبکه گاز رسانی در فصول سرد سال، واحدهای پر مصرف گاز استان، شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای تامین سوخت جایگزین برای آنها انجام شد.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان از برگزاری چهار جلسه فصلی مدیریت بحران سوخت در سال گذشته خبر داد و افزود: در راستای انجام مدیریت مناسب مصرف گاز و استمرار تامین گاز مورد نیاز مشترکین در چهار ماه آخر سال ۷۰ جلسه مدیریت بحران سوخت به صورت روزانه در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.