مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: این استان در جذب همیاران گاز پیشرو و طلایه دار بوده و امسال نیز ۱۵ هزار دانش آموز همیار را آموزش داده است.

رحیم سلیمانی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: جذب و آموزش همیاران گاز در این استان از ۱۵ سال قبل آغاز شده و همچنان به طور مستمر با قوت و کیفیت در حال انجام است.

وی یادآور شد:‌ سال قبل با توجه به فعالیت شرکت گاز زنجان در این زمینه و با پیگیری های انجام شده، تفاهمنامه ای با وزارت نفت و آموزش و پرورش و به دنبال آن آموزش و پرورش و شرکت گاز استان زنجان برای آموزش و جذب هر چه بیشتر دانش آموزان همیار گاز منعقد شد.

سلیمانی نژاد با تاکید بر اینکه در این زمینه اقدامات زیربنایی و اصولی انجام می شود، یادآور شد: مصرف بهینه و رعایت ایمنی گاز از مهمترین آموزش های ارایه شده به همیاران گاز برای انتقال آموخته ها به خانواده ها و جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: ارایه آموزش های لازم و نهادینه سازی مصرف انرژی گاز جزو زیرساختها و اولویت های شرکت گاز استان است.

وی افزایش مصرف و شمار مشترکان را موجب افزایش مصرف انرژی گاز در استان بیان و تاکید کرد:‌ برای بهره مندی هم استانی ها از این انرژی پاک و پایداری این شبکه باید مصرف بهینه و صرفه جویی بیش از پیش ترویج شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان شمار مشترکان این شرکت را در زمان حاضر ۴۰۴ هزار و ۹۷۲ مشترک ذکر و تصریح کرد: این میزان، ۱۰۰ درصد شهرهای استان و ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی را شامل می شود که بر همین اساس محرومیت زدایی، توزیع عادلانه رفاه عمومی، توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی پایدار، ایجاد زمینه اشتغال و امید به زندگی از اهداف شرکت گاز استان در امر گاز رسانی به روستاهاست.

برچسب ها: شرکت گاز ، همیار گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.