دستگیری جاعل اسناد بانکی با ارزش ۵۷ میلیارد ریال در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف یک فقره برداشت غیر قانونی از حساب احدی از شهروندان با روش جعل اسناد بانکی به مبلغ ۵۷ میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در جمع خبرگاران بیان داشت: بدنبال اطلاع پلیس از موضوع برداشت غیر قانونی از شماره حساب بانکی احدی از شهروندان در یکی از بانک‌های فعال استان؛ موضوع توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اخذ مجوز قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی اسنادی و کارشناسی و تحقیقات میدانی سرانجام متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات هدفمند دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ سهرابی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم پس از مواجهه شدن با دلایل و مدارک بدست آمده و بررسی‌های کارشناسی پلیس سرانجام به ارتکاب این بزه با روش جعل امضا و اسناد بانکی و انتقال ۵۷ میلیارد ریال به صورت غیر قانونی اعتراف و تعداد ۲ نفر از همدستان وی نیز دستگیر و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان با بیان اینکه پلیس استان ماموریت مهم مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری در سطح استان را با جدیت رصد و دنبال خواهد کرد، گفت:شهروندان محترم در صورت اطلاع از فعالیت افراد بزهکار در ارتکاب جرایم جعل و کلاهبرداری بلافاصله مراتب را برای بررسی و پیگیری موضوع به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.