تجلیل به یاد ماندنی از سنگربانان جنگ رسانه و اطلاع رسانی

در فضای روستایی از روابط عمومی های بخش رحمت آباد تجلیل شد.

بخشدار رحمت آباد امروز به مناسبت روز روابط عمومی در محیطی به یاد ماندنی در جوار مقبره شاه خورشید ضمن تبریک روز روابط عمومی به روابط عمومی‌های شهرستان و بخش رحمت آباد گفت: روابط عمومی‌های امروز سنگربانان جنگ رسانه و اطلاع رسانی هستند و دشمن از دوربین و قلم آنها همانند موشک‌های جبهه مقاومت هراس دارد.

موسی ملائیان تصریح کرد: اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، دوچندان شده است، به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با به‌کارگیری ابزار‌ها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، تسهیل ارتباط بین مردم و تولیدکنندگان، انعکاس دستاورد‌ها و تجارب موفق، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و به خصوص در امر امیدآفرینی و نشاط کمک کنند.

وی افزود روابط عمومی یک شغل نیست بلکه عشق است و به عنوان پل ارتباطی و آیینه تمام نمای هر دستگاه، نقش مهمی در ارتباط مؤثر و هدفمند مردم با مسوولان بر عهده دارد.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر با گسترش فضای مجازی به یکباره تغییرات زیادی در حوزه اطلاع رسانی و وظایف روابط عمومی‌ها به وجود آمده و در این فضا گاهی برخی از فعالان این حوزه در قامت یک خبرنگار حاضر شده و جلوتر از خبرنگاران خبر تولید می‌کنند، عکس می‌گیرند و منتشر می‌کنند.

در ادامه بخشداررحمت آباد به همراه روابط عمومی‌های بخش با خانواده معظم شهید رنود دیدار کرده همچنین قبور مطهر شهدای روستا‌های جزان خواص، نعمت آباد، سعدآباد در روستای سنگ آباد غبار روبی و عطر افشانی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.