سردار اشتری:

جهاد تبیین امروز وظیفه‌ای همگانی است

فرمانده سابق فراجا و مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی گفت: امروز جهاد تبیین وظیفه همگانی بوده و باید در بین سطوح مختلف جامعه اجرا شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار در بیست و پنجمین گردهمایی بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز اظهار کرد: در راه جهاد تبیین از جان و سرمایه باید گذشت و در این مسیر که ادامه راه شهداست، هر مسئولی باید کار خود را درست انجام دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و جوانان از آینده است.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب مشکلات بسیاری داشتیم و دشمنان توطئه های فراوانی برای نظام اسلامی داشتند.

وی یادآورشد: هشت سال دفاع مقدس داشتیم تا به پیروزی رسیدیم، در جنگ تحمیلی امکانات کمی داشتیم اما با رشادت رزمندگان بر دشمن فائق آمدیم و امروز روی پای خود ایستاده ایم.

از نظر دفاعی یکی از کشورهای قدرتمند دنیا هستیم

اشتری، ایران را یکی از کشورهای قوی از نظر دفاعی خواند و افزود: پس از دفاع مقدس فتنه‌های بسیاری داشتیم که باید محاصره اقتصادی و البته ناکارآمدی هم در برخی مدیران را هم به آن اضافه کرد اما به برکت خون شهدا هدایت امامان انقلاب ، دعای خانواده شهدا از نظر پیشرفت‌های دفاعی در مراحل بسیار خوبی هستیم و به پیشرفت علمی و هسته ای افتخار می‌کنیم .

وی با بیان اینکه، دولت درصدد رفع مشکلات است گفت: دیدیم که رژیم غاصب و آمریکایی ها چقدر رجزخوانی برای ما و دنیا داشتند ولی به برکت خون شهدا از جمله شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، ایران به طور مستقیم پاسخ اسرائیل را داد.

اشتری گفت: عملیات وعده صادق که مردم انتظار آن را می‌کشیدند افتخاری برای جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت و همه آزادگان عالم است.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی افزود: اسرائیلی که همه از او می‌ترسیدند، با عملیاتی حساب شده بر هم ریخت.

اقتدار امروز کشور از شهدا است

وی با بیان اینکه اقتدار ما از شهدا است، گفت: به گذشته خود افتخار می‌کنیم و به آینده امیدواریم تا به اهداف عالی برسیم چرا که در هر جا و با هر گرایشی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

اشتری افزود: مظلومیت غزه سبب این اقدامات شد و سبب افتخار دنیا شدیم به طوری که دانشگاه‌های دنیا علیه اسرائیل و آمریکا تجمع دارند و پس از وعده صادق تجمع‌ها اعتراضی علیه استکبار جهانی زیاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: نظر سنجی‌ها حاکی از محکومیت اقدامات اسرائیل است و به زودی وعده الهی محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.