تشکیل بیش از ۲هزار پرونده اخلالگران نظم بازار در گیلان

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: برای ساماندهی سطح عرضه و برخورد با اخلالگران نظم بازار ۲هزار و ۹۵ پرونده تخلف تشکیل شده است.

تیمور پورحیدری گفت:در راستای نظارت بر بازار  ۱۰ هزار و ۷۲۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.
مدیر کل صمت گیلان با اشاره به انجام طرح ها و گشت های نظارتی متعدد ماه رمضان و نوروز در سال جاری و ایام قبل آن، اظهار داشت: علاوه بر تامین و توزیع انواع کالاهای اساسی پرمصرف، برای ساماندهی سطح عرضه و برخورد با اخلالگران نظم بازار ۲هزار۹۵ پرونده تخلف در خلال بازرسی ها با ارزش  ریالی ۳۱۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تشکیل شده است.

به گفته پورحیدری بر اساس آخرین آمارو ارزیابی صورت گرفته سازمان برنامه و بودجه و اذعان رییس این سازمان در جلسه کارگروه، نرخ تورم نقطه‌ای گیلان از میانگین کشوری طی دو ماه اخیر پایین تر آمده است.

مدیرکل صمت گیلان با اعلام گزارش از محصولات اساسی موجود و ذخایر استان، تصریح کرد: خوشبختانه در ایام پایانی سال بازار آرام و با ثباتی داشتیم و تمامی کالاها با قیمتهای رقابتی در دسترس عموم هم استانی های عزیزمان قرار گرفت و هیچ گونه التهاب و تنش و کمبودی در استان علیرغم ورود گردشگران زیاد نداشتیم.


وی در بخش دیگری از گزارش خود از ارزش ریالی ۴۴۹ میلیاردی متخلفین حوزه مسکن و املاک از خردادماه سال قبل تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیش از یک هزار و ۱۱۴ فقره پرونده برای متخلفان بازار مسکن و مشاورین املاک با انجام بیش ۱۰ هزار بازرسی تشکیل شده و برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است و این روند نظارتی باتوجه به شروع جابجایی اجاره نشینان و افزایش خرید و فروش املاک در این فصل تشدید خواهد شد.

برچسب ها: بازار ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.