قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

امسال ۱۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در کشور خودکفا می شوند

صباغیان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۱۱۰ هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد خودکفا شده و از حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در آیین اهدای جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از اولویت‌های این نهاد در کشور توانمندسازی افراد تحت پوشش است و هرساله تعدادی از افراد مددجو از زیر چرخه امداد خارج می‌شوند.

جعفر صباغیان افزود: اسفند سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان زیرپوشش توانمند شده و جشن خودکفایی آنان برگزار شد و امسال نیز برنامه و تعهد ما خودکفایی ۱۱۰ هزار نفر است که امیدواریم بتوانیم این رقم را نیز محقق کنیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور یادآور شد: این نهاد در بخش توانمندسازی، اشتغال، مشاوره‌های خانواده، کمک تحصیلی، مسکن و تهیه جهیزیه اقدامات خوبی انجام داده است و سال گذشته ۱۰۰ هزار جهیزیه تولیدات داخلی، تحویل زوجین نیازمند کشور شد.

وی اضافه کرد: امروز نیز با اهدای ۷۳۳ سری جهیزیه به زوجین نیازمند زیرپوشش این نهاد در استان کردستان، پشت نوبتی‌ها تا پایان سال گذشته به عدد صفر می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.