پایان رقابت تنیس هزار امتیازی در اصفهان

رقابت تنیس جایزه بزرگ و هزار امتیازی کشور با معرفی برترین‌ها در اصفهان به پایان رسید.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: درآخرین روز رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی مردان که در زمین تنیس مجموعه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار شد امیر حسین بادی و علیرضا یزدانی برای فتح جام به مصاف یکدیگر رفتند که علی یزدانی موفق شد با نتیجه ۳-۶ و ۲-۶ از سد حریف خود عبور کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند و امیرحسین بادی در جایگاه دوم ایستاد و یونس طلاور و علیرضا نصیری نیز مشترکا سوم شدند.


ندا مومن زاده با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۱۷۰ تنیسور از سراسر کشور حضور داشتند افزود: در این مسابقات ۲۰ نفر برتر رنکینگ کشور و ملی پوشان تنیس حضور داشتند که سبب شده بود تا سطح فنی مسابقات بسیار بالا باشد.

مسابقات تنیس کشور معمولا در سه سطح ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ امتیاز برگزار می‌شود که این رقابت‌ها بالاترین سطح برگزاری مسابقات داخلی است تا تنیسور‌ها بتوانند رتبه کشوری خود را ارتقا دهند.

او گفت: این رقابت‌ها هم فرصتی برای شناسایی استعداد‌های برتر تنیس کشور است و هم فرصتی برای بالا بردن آمادگی ملی پوشان تنیس که قرار است در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند.

رئیس هیئت تنیس استان گفت: در دیدار‌های بخش دو نفر ارسلان ملکی و امیرحسین بادی با نتیجه ۲ بر یک تیم امید اصغری و امیر رضا آرمیون را شکست دادند تا تکلیف قهرمان این بخش هم مشخص شود.

مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی و جایزه بزرگ کشور با سرداوری محمدحسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.